torsdag 30 juli 2009

Sovit hela natten!




I natt har David chockat oss rejält. Han somnade i Hampus famn någon gång mellan klockan elva och tolv igår. Runt halv ett lade Hampus ner honom i vagnen (vaggan gav vi upp när han rörde sig så mycket att tyngdpunkten ändrades så att vaggan lutade när vi vaknade). I morse vaknade jag runt klockan sju, då sov han fortfarande!! Jag tror att han vaknade ca 7.15, då fick han mat och sen slumrade han ett tag till. Natten innan var riktigt hopplös. David vaknade så fort vi lade ner honom hela natten, men natten innan det var också riktigt bra så jag hoppas att det börjar vända nu.




I går var vi hemma hos Jocke och Helena och åt riktigt god mat. Deras son Amadeus bestämde sig redan innan David föddes att han skulle vara bebisens storebror, och det jobbet skötte han riktigt bra. =) Jag har aldrig sett David vara så intresserad av någon tidigare som han var av Amadeus igår. Han tittade efter honom så mycket att han knappt hade tid att äta.




2 kommentarer:

  1. Hej Maria! Hejaheja, vad kul med en blog! Jag ska genast skvallra för mamma, hon är jätteintresserad, det vet jag.

    Men vad han växer, lilla killen! Han ser ut att må jättebra!

    SvaraRadera
  2. sötfröna... tur han får va storebror ibland. ;)

    SvaraRadera