lördag 20 mars 2010

Anmäld

Idag har jag anmält mig som blodgivare på nätet. Jag tycker egentligen att det är ganska obehagligt att bli stucken, men jag blev nog ganska härdad när David föddes så det ska nog gå bra. Det känns som en viktig sak (dessutom har jag ju lite att ge tillbaka sen David föddes ;)).

Efter den härliga vårpromenaden passade jag på att rensa bort gamla kvistar och sånt från rabatten. Det är en hel del vårblommor på väg upp! (korkat av mig att först lägga upp en bild på rabatten och sen rensa den, men den bjuder jag på). Är det förresten någon som kan förstå hur man lyckas gnissla tänder när man bara har fyra framtänder (och antagligen två till på gång)? Tydligen går det i alla fall, och tydligen är det ganska roligt också. Jag tror dessutom att det blir lite extra roligt när mamman tycker att det låter alldeles fruktansvärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar